sobota, 8 sierpnia 2009

Wróciłam wczoraj w nocy. Czytam Twój list noworoczny

Serce Moje, czy to telepatia? przepisuję z kartki to co napisałam
02 stycznia dla/do Ciebie:

Obudziłam się białowłosa
srebrne warkocze potargane rozplecione
ptaki czarne wiją gniazda
wychowują pisklęta
wczoraj... noc...jutro za tysiąc lat
czas znikł
odszedł
Obudziłam się czarnowłosa
ptaki białe odleciały
nożyczki srebrzy księżyc
wycinam w nocy otwór
wychodzę cicho
oglądam się za siebie:
...śpię, nie obudziłam się
spoczywam w białych splotach
czarne ptaki śpią...
wychodzę cicho
przeskakuję przez jeziora gwiazd
czekasz na mnie
przyniosłam ziarnko maku
oglądamy je uważnie
sadzimy obok ziarnka piasku.
Wyrosły z nich Słońce i Księżyc
wymieniamy spojrzenia w ich blaskach
czekamy na najbliższe zaćmienie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz