sobota, 8 sierpnia 2009

czarne

czarne ubrania. lubię czarne ubrania. skąd wiedziałaś? Czarne niebo i
czarne ubrania. Oznaczają chaos lub panowanie nad sytuacjami, osobę
uporządkowaną.

Wyjeżdżam Królewno. Wyjeżdżam daleko, tam gdzie rodzą się bajki.
Przychodzą we śnie i na jawie. Rodzą się na kartkach zapisywane moją
ręką. Nie znają dnia ani nocy. Czeka tam na mnie
Jaszczurka, Nietoperz i pewna Martwa Dziewczynka. I Pająk który
odszedł...wybacz, płaczę teraz... . Za rządów Lwa przybyła do mnie jego Córka.
Wywołała uśmiech na mojej twarzy. Jest bardzo podobna do Matki,też nosi
złotą suknię. Bo jak się domyślasz Pająk była Kobietą.

Będę tam śnić, wieszczyć, marzyć o naszej wędrówce w Wieży.
Wieczorem budzą się mgły. Pełnia tuż tuż. Rano mgły niewolą Słońce.
Porwane Jego zaspanym ciałem upadają na trawę.
Biegam po rosie. Wiedźma


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz