sobota, 8 sierpnia 2009

To tylko listy

To tylko listy. Skąd te obawy, wręcz tchnie lękiem. Prawie poczułam
się nieswojo. cytuję:
gra wyobraźni, wymiana myśli, szczypta poezji i bajki.

Jeśli ta gra wyobraźni podoba Ci się to dobrze, ale gdy jest Ci z tym
źle to musisz coś z tym zrobić.
Wieczysta Mgła. Kocham mgłę, ale pierwsze co przyszło mi do głowy -
przecież ja żyję - nie jestem wieczysta. ..... Czekaj, zaraz.. może
jesteśmy w bajce?

Mgła

lekka jak ona
biała jak ona
kołysać Światem
światłem latarni
...
...

Powiedziałam Ci już bardzo dużo o sobie. Kim jestem? To trochę brzmi
na skróty, jest zbyt,
nie spełnia Twoich warunków. Więc... nie odpowiem ;).
Do pytania o zamiary nie ustosunkuję się. Cieszy mnie wymiana listów z
Tobą.
Dzisiaj nazwałam Cię Nie Wiem.

Ja

PS. Nie Wiem odpisz koniecznie, pisz, pisz czekam. J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz